.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در برخورد با منحرفان با كسي شوخي نداريم

مديركل اطلاعات گيلان گفت: اشرافيت اطلاعاتي در كشور بسيار مطلوب است و در برخورد با منحرفان با كسي شوخي نداريم.

محمد سالك در همايش تقريب علماي اهل سنت گيلان در سالن معراج ارشاد اسلامي اين شهر، وحدت مسلمانان و مذاهب اسلامي را سبب ياس و نااميدي دشمنان انقلاب و اسلام دانست.
وي با اشاره به دسيسه‌هاي دشمنان افزود: اشرافيت اطلاعاتي در سطح كشور بسيار مطلوب است و كوچك‌ترين تحركات دشمن در كشورمان رصد مي‌شود.
مدير كل اطلاعات گيلان با بيان اينكه بيشتر مردم از فضاي مجازي و اينترنت استفاده مي‌كنند، گفت: اگر انسان ريشه‌دار نباشد به‌راحتي در فضاي مجازي فريب مي‌خورد.
وي اضافه كرد: بسياري از جوانان و كساني كه در فضاي مجازي فريب مي‌خورند نا آگاه به مسائل روز هستند و اگر آگاهي يابند هرگز دچار فريب نمي‌شوند.
سالك با اشاره به نقش چشمگير روحانيت در ايجاد سلامت فكري و عقيدتي در جامعه خاطرنشان كرد: ما هر چه داريم و آموخته‌ايم از روحانيت است.
وي حضور روحانيون در جامعه و به ويژه در بين جوانان و نوجوانان را موجب آسان‌تر كردن مشكلات آنها دانست و ادامه داد: روحانيوني كه دائما در طول سال‌ها آموزه‌هاي اسلامي را به ما توصيه كرده و ياد داده‌اند حضورشان در بين جوانان تاثيرگذار است.
مدير كل اطلاعات گيلان افزود: امروزه شاهد گسترش روزافزون راهبردهاي تفرقه افكنانه‌اي در بين فرق اسلامي هستيم كه روحانيون شيعه و سني مي‌توانند نقش مهمي را در استحكام وحدت بين مسلمانان ايفا ‌كنند و بايد با حساسيت بيشتري به اين موضوع بپردازند.
وي با اشاره به دشمني رژيم صهيونيستي عليه كشورمان بيان داشت: رژيم صهيونيستي در اين دشمني قصي‌القلب است و به هيچ چيز رحم نمي‌كند.
سالك با اشاره به اينكه دشمنان قسم خورده اسلام همواره در تلاش هستند تا با ايجاد تفرقه بين مسلمانان و سوء‌استفاده از كوچك‌ترين تفاوت‌ها، آرامش كشور را بر هم بزنند، خاطرنشان كرد: به همين دليل وظايف روحانيون شيعه و سني سنگين‌تر شده و بايد با هوشياري كامل با مسائل برخورد كنند.
وي همبستگي اجتماعي و انسجام ملي را از جمله آموزه‌هاي مهم دين براي رسيدن جامعه به توسعه و پيشرفت ناميد.
مدير كل اطلاعات گيلان با اشاره به اقدام‌هاي اين اداره كل اظهار داشت: تمام كارهاي صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) براي حفظ صلابت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران و تحت زعامت ولي امر مسلمين جهان صورت مي‌گيرد.
وي افزود: در زمينه‌هاي اقتصادي، جلوگيري از سوء‌استفاده از بيت‌المال، مقابله با عناصر برانداز و ... كارهاي خوبي صورت گرفته كه نشان دهنده هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) و حفاظت ارزش‌هاي والاي انقلاب اسلامي است.
سالك با تاكيد بر اينكه در برخورد با منحرفان با كسي تعارف و شوخي نداريم، خاطرنشان كرد: براي انجام وظيفه تمام تلاشمان را با اخلاص تقديم مي‌كنيم.
وي رهبري‌هاي حكيمانه امام خميني(ره) به عنوان روحاني مبارز و مردمي را يكي از مهم‌ترين عوامل پيروزي اين انقلاب برشمرد و تصريح كرد: كارنامه روحانيت در پيروزي اين انقلاب همواره مي‌درخشد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.